top of page

Отзив за Майстора от Людмила Огнева. МОЯТ НОВ-ОБНОВЕН ЖИВОТ




Започвайки да пиша за Себе си, в мен се появи усещане на мощен тласък-«взрив» вътре в Сърцето…С думи е невъзможно да се опише онази Благодарност на Живота, която преживявам в дадения Миг…Съвсем наскоро, някъде преди три години, аз живеех съвсем друг Живот с други усещания.

 Всяка сутрин, събуждайки се, и всяка вечер, лягайки си в леглото, постоянно ме преследваше мисълта „Защо в Живота Ми всичко е толкова зле?“, усещането за нещастна Жена пронизваше всичките клетки на организма Ми. Обвинявайки целия свят, всички и всичко, което попадаше в Живота Ми, "Аз" започнах да усещам Себе си като "камък»" Живот в това усещане, може ли да се нарече Живот???? Усещането на нещастие дойде при Мен още в Детството. Постоянната самота и затвореност, проявяваща се в отсъствието на Приятели, отсъствието на мирно общуване с Майка ми и Сестра ми, Роднините. Понякога можех да се вслушам в Баба ми. Това меланхолично състояние нарастваше с годините и се беше се превърнало в "скали" от "гняв, ненавист, завист", неразбиране, обиди, недоволство, разочарования, загуби, разводи. А отвън изобразявах весела, шеговита, безгрижна "красавица" Люда, за която никой и не подозираше, какво се случва вътре в нея. Играейки филма, че ужким много ми е провървяло, изтъквайки с тялото, дрехите, привлекателност и запивайки всичко това с алкохол, Живота ме подведе към "дъното", а това бяха болести, които ме сполетяха на 40 години - една след друга. Абсолютно неразбиране на Мъжете, "вражда" и постоянни караници с Дъщеря ми, смърт на Майка ми, разрушаване на бизнеса ми, отричайки се от Приятелките ми, два развода, проблеми с банките, и "проблемите" с парите, Ме заведоха в задънена улица. Това беше миг, който ме сложи "на колене", "победи ме"……………..Когато Се гледаш в огледалото и не разбираш, какво изобщо се случва в Живота. Смисълът да живееш го няма, а да умреш нямаш импулс.

…….Това беше моето начало, да се обърна към БОГ ОТ ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ, както можех тогава…Моята същност в продължение на много години търсеше, търсеше, търсеше, търсеше… и НАМЕРИ!!!СЛАВА БОГУ!!!

 Моята Мега Благодарност на Моя Приятел-Сергей Ушаков, чрез който «Аз» срещнах това, което търсих много години. Моята Мега Благодарност на Всички онези Хора, Родители, Моята Дъщеря Анюта, Роднини, Двата Съпруга, Свекърви, Тъст, Приятелки и Приятели, Познати, които по-различен начин проявяваха Себе си, "упрекваха, обвиняваха, обиждаха, засрамваха, унижаваха, ругаха", обичаха и Обичат, както могат, помагаха и помагат, подкрепяха и подкрепят, писаха и пишат, обаждаха се и се обаждат. Благодаря, че ВИ ИМА! Благодарение на всичките жизнени "горчиви" опити, безрадостен нещастен Живот в миналото, "Аз" срещнах това, което толкова дълго търсих.

 Благодаря на Небесата за Съдбоносната среща с Човека, който завинаги промени Живота ми. Човек, който Абсолютно живее без осъждане на Всички Хора на планетата земя. АБСОЛЮТНО МИРЕН, МЪДЪР, ИСТИНСКИ-ОБИЧАЩ МАЙСТОР "НИЩОТО". ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛ, КОЙТО ВИНАГИ Е НАБЛИЗО, В НЕЗАВИСИМОСТ ОТ НИЩО. ВИНАГИ ЩЕ ИЗСЛУША, БЕЗ ОСЪЖДАНЕ, ЩЕ ПРЕДЛОЖИ МЪДРА ПРЕПОРЪКА ОТ ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ, КАК ДА СЕ ТРАНСФОРМИРА "болката и страха" в ИСТИНСКА РАДОСТ НА ДУШАТА. "АЗ" НАМЕРИХ ИСТИНСКИЯ ИЗТОЧНИК НА ЖИВОТА-"КЛАДЕНЕЦ", ОТ КОЙТО МОГА ВИНАГИ ДА СЕ "НАСИТЯ" НА КРИСТАЛНО-ЧИСТА ВОДА В ПЪЛНА БЛАГОСЛОВИЯ И ЗАГРИЖЕНОСТ. БЛАГОДАРЯ ВИ "ИВАН ПЕТРОВИЧ" за срещата ми с Вас, от ЦЯЛОТО СИ ЧИСТО СЪРЦЕ. Онази информация, която получих и получавам и до този Миг на Мега Семинарите за Истинска Любов, завинаги промени Моето пребиваване на земята. Може ли да се опише всичко с думи? Не. Невъзможно е. Важно е това да се изживее отвътре, Скъпи Приятели. Посещавайки за първи път Семинар на Майстора, и до този час, съм Здрава! Радвам се на Живота, с Благодарност, която вече мога да проявявам, както мога. Уча се да Бъда Истински-Щедра на думи с грижа, усмивка, топлина, общуване, даване в пари, чиния със супа, вещи, мисли. А колко тежко беше понякога! И как още се случва също да не е толкова лесно… ВСИЧКИ МОГАТ ДА ЗАПОЧНАТ ДА ЖИВЕЯТ ТАКА КАЧЕСТВЕНО, а не да оцеляват. Абсолютно Всички Хора на земята. Разкривайки Истинския Мир в Душата си, всичко наоколо сияе, всичко още повече се изпълва с ИСТИНСКА Радост от Сърцето, усмихваш се без причина, прегръщащ Родното Семейство без условия, Приятелите, това е ЖИВОТА! В Хората продължавам да наблюдавам само най-доброто, и това всичко е БЛАГОДАРЕНИЕ на Моето Решение-Избор да БЪДА ЩАСТИЕ-ИСТИНСКА ЛЮБОВ, без условия.

Приятели, в Нашия Живот Всичко е възможно. Това е Моето тихо послание към Вас от Душата, както мога засега.

"АЗ" съм ЩАСТЛИВ ЧОВЕК, В НЕЗАВИСИМОСТ ОТ НИЩО. БЛАГОДАРЯ МАЙСТОРЕ, ЧЕ МИ ДАДОХТЕ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СПОДЕЛЯ СЪС СВЕТА СВОЯ "МИНАЛ" И НАСТОЯЩ ЖИВОТ. ДНЕС "АЗ" ЖИВЕЯ, А НЕ ОЦЕЛЯВАМ, КАКТО В "МИНАЛОТО". ДА, ОЩЕ НЕ СЪМ ПОЗНАЛА СЕБЕ СИ ИСТИНСКИ НА 100%, ЧЕСТНО ПРИЗНАВАМ НА СЕБЕ СИ-СВЕТА, НО ВЕЧЕ ИМАМ ВСИЧКИТЕ "ИНСТРУМЕНТИ"- ИНФОРМАЦИЯ ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ДА РЕАЛИЗИРАМ БЕЗУСЛОВНАТА ОБИЧ КЪМ СЕБЕ СИ-ЦЯЛОТО ЧОВЕЧЕСТВО. "АЗ" ПОЛУЧИХ "КОД", ЗА КОЙТО Е ПИСАНО МНОГО В СВЕЩЕНИТЕ ПИСАНИЯ, СЪЗДАДЕНИ СА МНОГО РАЗЛИЧНИ ФИЛМИ, ДОГМИ, ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ, КОИТО ЧОВЕЧЕСТВОТО МНОГО ВЕКОВЕ Е ТЪРСЕЛО И ТЪРСИ И ДО ДЕН ДНЕШЕН…БЕЗ ИСТИНСКИ-ДУХОВЕН МАЙСТОР "КОДЪТ"-"ШИФЪР" Е НЕВЪЗМОЖНО ДА СЕ ПОЛУЧИ. ПРОСТО БЛАГОДАРЯ.

ОТЗИВ НА ЛЮДМИЛА ОГНЕВА 2015г.  (https://www.facebook.com/profile.php?id=100009812835025) ПРЕВОД - ИВАНЖЕЛИН И СТЕФАН ПЕТРОВИ

7 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page